Na internete sa stretnete s plno stránkami. Môžu to byť stránky o čomkoľvek. Napríklad stránky magazínov, porna, rôznych spovedníc alebo stránky niekoho, kto sa chce presadiť a začína treba podnikať. A o tom bude dnešný článok. Keď už sa niečomu chcete začať venovať (a môže to byť čokoľvek – môžete si chcieť otvoriť kaviareň, cukráreň, alebo nejaký obchod), najdôležitejšie je, aby sa o vás ľudí nejakým spôsobom dozvedeli. A ako? Tipujete správne. Cez webové stránky. Webové stránky sú totiž v dnešnej dobe niečo, čo každý človek, ktorý sa chce presadiť, potrebuje. Prečo? To si hneď povieme. Dajme tomu, že si chcete otvoriť nejaký obchod (napríklad s oblečením).
A ako sa o vás ľudia dozvedia? Miestni z vášho mesta síce asi budú vedieť o tom, že ste si nejaký obchod otvorili, prídu sa pozrieť a možno si aj niečo kúpiť, ale to nie je všetko. Vy sa potrebujete zviditeľniť a presadiť tak, aby o vás vedelo čo najviac ľudí. A to je práve zmysel webových stránok. Predtým si ľudia rozdávali vizitky s telefónnym číslom, s menom a tak podobne, ale to už dnes neexistuje. To bolo predtým. Teraz už je v móde niečo iné. Takže základ je.. založiť si nejaké webové stránky a hlavne na ne pridať dôležité a čítavé informácie, ktoré budú zákazníkov zaujímať.
Medzi tými najdôležitejšími by mal byť napríklad váš kontakt (mail, telefón, kde vás zákazníci nájdu), potom niečo o vás (prečo ste si daný obchod založili, koľko vám je, čomu sa venujete) a aké máte skúsenosti. Ďalšia položka by mala byť cenová ponuka. Napríklad mikiny a rifle stoja dvesto korún a tak ďalej. A ako úplnú čerešničku na torte môžete pridať fotky toho, čo ponúkate (v našom prípade oblečenia). Nejako pekne ho nafoťte a dajte do galérie. A uvidíte, že zákazníkov svojimi webovými stránkami prilákate, tým som si úplne istá. Tak sa do toho pustite.